Sprzedaż realizujemy poprzez spółkę TRI Consumer Sp. z o.o. s.k. w formie telefonicznej.
Posiadamy umowę z Wielkopolskim Oddziałem Wojewódzkim NFZ na refundację środków pomocniczych.
Realizujemy zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne – z refundacji mogą korzystać pacjenci zarejestrowani we wszystkich Oddziałach Wojewódzkich NFZ.
Aby uzyskać refundację, czyli częściowe pokrycie kosztów zakupu środków chłonnych, konieczne jest pozyskanie zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne od lekarza specjalisty bądź jeszcze prościej – od lekarza rodzinnego.
Lekarz na podstawie historii choroby lub wywiadu z pacjentem bądź rodziną zdecyduje, czy może przepisać pacjentowi zlecenie.
Poniżej przedstawiamy listę jednostek chorobowych wyodrębnionych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia, które uprawniają do korzystania ze świadczenia:
Samoistne nietrzymanie moczu nie uprawnia do otrzymania zlecenia na środki chłonne.
W jaki sposób uzyskać dofinansowanie na środki chłonne?
Standardowo, pacjent posiada możliwość wykupu z refundacją 90 sztuk środków chłonnych na jeden miesiąc. Lekarz ma możliwość wypisania zlecenia na okres od 1 miesiąca do 12 miesięcy. Jednorazowo można wykupić środki chłonne maksymalnie na sześć miesięcy. Wykupując zaopatrzenie w wyroby chłonne na dany okres, należy wybrać jednorazowo przepisany limit – nie można otwierać zlecenia więcej niż raz na dany okres. Wykupując zaopatrzenie w wyroby chłonne na dany okres, należy pamiętać, że zlecenie można otworzyć tylko raz na dany okres, a niewykorzystane sztuki przepadają (nie przechodzą na kolejny miesiąc).
Istnieje możliwość przepisania przez lekarza większej ilości sztuk środków chłonny na miesiąc dla osób, które posiadają:
Na podstawie wyżej wymienionych dokumentów lekarz wpisuje w zlecenie uprawnienie dodatkowe 47ZN i zwiększa ilość środków chłonnych przyznawanych miesięcznie pacjentowi na podstawie rzeczywistych potrzeb pacjenta.
NFZ ustala trzy limity finansowania (1 zł; 1,70 zł oraz 2,30zł) w zależności od poziomu chłonności danego produktu. Poniżej przedstawiamy przykładowe wyliczenia:
1,00 zł za sztukę x 80%, czyli 0,80 zł*
1,70 zł za sztukę x 80%, czyli 1,36 zł*
2,30 zł za sztukę x 80%, czyli 1,84 zł*
* Tyle wynosi dopłata przez NFZ do każdej sztuki środka chłonnego. W przypadku, kiedy cena 1 szt. produktu nie jest niższa niż limit dopłata przez pacjenta wzrasta.
Jeśli chcą Państwo zrealizować zlecenie lub macie Państwo dodatkowe pytania dotyczące tego, jak uzyskać zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne oraz jak przebiega jego realizacja w naszym sklepie, prosimy o kontakt:
507-457-365
798-358-099
refundacja@rmconsumer.pl
Sprzedaż środków chłonnych z refundacją NFZ prowadzi:
TRI CONSUMER Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Wiśniowa 29/1
62-052 Komorniki
NIP: 7773220747
Tel1: 507-457-365
Tel2: 798-358-099
E-mail: refundacja@rmconsumer.pl
Aby móc skorzystać z zakupu klient powinien posiadać aktywny numer telefonu, aktywne zlecenie na zaopatrzenie w środki chłonne, które zostanie pozytywnie zweryfikowane oraz opcjonalnie adres mailowy.
Regulamin skierowany jest do wszystkich klientów TRI Consumer Sp. z O.O. Sp. K.
Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, nie mniej wymagana w celu złożenia zamówienia.
Informacje znajdujące się w sklepie stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, kierowane przez TRI Consumer do klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
2.1. Zadzwonić lub skontaktować się z nami poprzez e-mail. Podczas realizacji zamówienia użytkownik będzie poproszony o podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym płatności i wysyłki.
2.2. Podczas dokonywania płatności zostanie przekierowany na stronę operatora płatności w celu finalizacji transakcji. Wysyłka produktu następuje do 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności.
2.3. W przypadku wysyłki pobraniowej wcześniejszy krok zostanie pominięty.
2.4. Przez złożenie zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży między klientem a TRI Consumer Sp. z O.O. Sp. K.
2.5. Nasza obsługa każdorazowo weryfikuje wnioski na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
TRI CONSUMER Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Wiśniowa 29/1
62-052 Komorniki
NIP: 7773220747
Tel1: 507-457-365
Tel2: 798-358-099
E-mail: refundacja@rmconsumer.pl
Każdy użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z prawem, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Łamanie tych zasad może skutkować usunięciem konta.
Sklep powinien zostać niezwłocznie poinformowany przez klienta o nieprawidłowości dotyczącej zakupionego produktu.
Sklep natomiast ma w swoim obowiązku dostarczyć produkt wolny od wad. W przypadku stwierdzenia niezgodności, klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamację można złożyć, gdy produkty są:
a) niekompletne, uszkodzone, nie nadające się do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem,
b) pozbawione właściwości, które produkty powinny mieć ze względu na ich przeznaczenie lub wynikające z okoliczności,
c) niemające właściwości, o ile opis Produktu zawierał taką informację,
d) nienadające się do użytku wskazanego przez sklep.
Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu przechodzi na klienta w chwili jego wydania. Za wydanie produktu uznaje się jego powierzenie przez sklep przewoźnikowi.
Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres TRI Consumer, ul. Wiśniowa 29/1 62-052 Komorniki lub mailowo na adres refundacja@rmconsumer.pl
Składając reklamację użytkownik zobowiązany jest określić:
a) dane kontaktowe – imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu
b) termin dostawy produktu
c) określenie nieprawidłowości w produkcie oraz okoliczności jej stwierdzenia
d) określenie żądania reklamacyjnego
e) numer konta bankowego użytkownika
Termin rozpatrzenia reklamacji przez sklep TRI Consumer wynosi 14 dni roboczych.
Odpowiedź z decyzją zostanie wysłana na dane kontaktowe użytkownika wpisane we wniosku reklamacyjnym.
W sytuacji, gdy wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, sklep TRI Consumer podejmie odpowiednie kroki:
a) w pierwszej kolejności wymieni reklamowany Produkt lub usunie wadę, chyba że jest to niemożliwe lub wymaga poniesienia nadmiernych kosztów,
b) w razie braku części zamówienia, uzupełni je o wysyłkę brakujących pozycji,
c) w przypadku, gdy punkty a i b nie są możliwe lub są utrudnione, sklep TRI Consumer poinformuje o tym klienta i poprosi o odesłanie produktów, następnie po ich otrzymaniu zwróci użytkownikowi koszt zakupu produktów.
Prawo do reklamacji przysługuje przez dwa lata od momentu otrzymania produktów.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym artykule reklamacje składane przez Konsumentów, a dotyczące niezgodności Produktów z Zamówieniem, rozpatrywane są w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Każdemu konsumentowi, który zawiera umowę na odległość, przysługuje możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny. Nie dotyczy to produktów zakupionych na refundację NFZ. Zakup na refundację, podobnie jak recepta zrealizowana w aptece, nie może zostać zwrócony, dlatego prosimy o dokładne przemyślenie zakupów.
Klient może złożyć oświadczenie w formie pisemnej na adres ul. Wiśniowa 29/1 62-052 Komorniki lub na adres mailowy refundacja@rmconsumer.pl.
W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą.
TRI Consumer zobowiązuje się niezwłocznie, nie później niż do 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu, zwrócić pełną kwotę z zawartej umowy łącznie z najtańszym, oferowanym kosztem dostawy. Nie dotyczy to produktów realizowanych z refundacją.
Zwrot płatności odbywa się przy użyciu tej samej metody, którą nastąpiła zapłata za towar, chyba że konsument i sklep wspólnie ustalą inaczej.
Zwrot produktu przez kupującego odbywa się na adres ul. Wiśniowa 29/1 62-052 Komorniki, najpóźniej w 14 dni od potwierdzenia przez sklep przyjęcia oświadczenia.
Zwrócony produkt nie może nosić na sobie śladów użytkowania. W przypadku produktów jednorazowych, opakowanie producenta nie może zostać otwarte.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy zamówione produkty zostały zamówione specjalnie dla klienta.
Klient nie ma możliwości zrezygnowania z umowy zawartej na odległość w następujących przypadkach:
Sklep TRI Consumer świadczy usługi z należytą starannością oraz zgodnie z posiadaną wiedzą i możliwościami technicznymi. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za:
a) dane niepoprawnie wprowadzone lub podane przez klienta
b) błędy powstałe w wyniku zamawiania przez osoby trzecie
c) szkody powstałe w następstwie przerwy lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu, zaistniałych z przyczyn od niego niezależnych.
a) sporadycznych przerw w możliwości składania zamówień bez podania przyczyny;
b) zmiany funkcjonalności, możliwości sklepu, zwłaszcza wywołanych zmianami w zasadach refundacji przez NFZ;
d) do zaprzestania świadczenia Usług, jeżeli Klient w sposób rażący lub uporczywy:
– dopuszcza się działań, które mogą utrudniać lub destabilizować pracę Sklepu;
– narusza prawnie chronione interesy sklepu TRI Consumer,
– nie stosuje się do założeń regulaminu,
– wykorzystuje sklep, aby promować swoje interesy.
Jeżeli pojawią się sprawy nieuregulowane tym regulaminem, zastosowanie mają wówczas przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
TRI CONSUMER Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Wiśniowa 29/1
62-052 Komorniki
NIP: 7773220747
Tel1: 507-457-365
Tel2: 798-358-099
E-mail: refundacja@rmconsumer.pl
Dane osobowe i prywatność:
Aby móc korzystać z usług świadczonych przez sklep TRI Consumer zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych, które będziemy przetwarzać w celu realizacji poniższych celów.
W zależności od danej zgody, może to być:
Twoje dane przetwarzamy z konieczności i na podstawie:
Podanie danych jest dobrowolne, ale może okazać się niezbędne np. w celu zrealizowania zamówienia w sklepie.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać w każdej chwili wycofana.
Niektóre elementy strony korzystają z mechaniki profilowania, tak aby dopasować oferty, czy podpowiadane produkty do profilu użytkownika.
Dane użytkowników przechowujemy do momentu:
Cofnięcie zgody nie powoduje zaprzestania przechowywania danych osobowych wymaganych do realizacji wcześniejszych podpunktów.
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe pozostały bezpieczne oraz używamy szyfrowanego połączenia SSL.
Jeżeli użytkownik chce skorzystać z przysługujących mu praw, proszony jest o skontaktowanie się z nami mailowo pod adresem refundacja@rmconsumer.pl
Pliki cookies zapisują się w pamięci urządzenia użytkownika i służą do poprawnego działania niektórych funkcji sklepu. Pliki te nie wymuszają zmian w ustawieniach urządzeń.
Pliki cookies w każdej chwili mogą zostać zablokowane lub usunięte za pośrednictwem z przeglądarki internetowej.
W naszym sklepie pliki cookies wykorzystywane są w celu zapamiętania informacji z sesji użytkownika, w celach statystycznych i marketingowych oraz do udostępnienia części funkcji sklepu.
W zależności od przeglądarki, ustawienia cookies mogą się różnić. Jeżeli użytkownik chce na własną rękę zarządzać ustawieniami przeglądarki, może skorzystać z pomocy lub samouczków przygotowanych przez dewelopera przeglądarki.
Cookies włączone w ustawieniach przeglądarki oznaczają zgodę na ich używanie.
W celu realizacji funkcji sklepu internetowego istnieje potrzeba przekazania niektórych danych osobowych podmiotom trzecim takim jak:
W sprawach danych osobowych zapraszamy do kontaktu pod adresem refundacja@rmconsumer.pl