Pon - Pią 07:00 - 15:00(+48) 61 610 22 59info@rmconsumer.plul. Wiśniowa 29/162-052 Komorniki

Informacje ogólne

Sprzedaż realizujemy poprzez spółkę TRI Consumer Sp. z o.o. s.k. w formie telefonicznej.

Posiadamy umowę z Wielkopolskim Oddziałem Wojewódzkim NFZ na refundację środków pomocniczych.
Realizujemy zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne – z refundacji mogą korzystać pacjenci zarejestrowani we wszystkich Oddziałach Wojewódzkich NFZ.

Do grupy środków chłonnych należą:

  • pieluchomajtki
  • majtki chłonne
  • pieluchy anatomiczne
  • wkładki
  • podkłady jednorazowe

Aby uzyskać refundację, czyli częściowe pokrycie kosztów zakupu środków chłonnych, konieczne jest pozyskanie zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne od lekarza specjalisty bądź jeszcze prościej – od lekarza rodzinnego.

Lekarz na podstawie historii choroby lub wywiadu z pacjentem bądź rodziną zdecyduje, czy może przepisać pacjentowi zlecenie.

Kto może ubiegać się o refundację – lista jednostek chorobowych:

Poniżej przedstawiamy listę jednostek chorobowych wyodrębnionych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia, które uprawniają do korzystania ze świadczenia:

  • choroba nowotworowa przebiegająca w postaci owrzodziałych lub krwawiących guzów krocza lub okolicy krzyżowej;
  • przetoki nowotworowe lub popromienne;
  • nietrzymanie stolca lub moczu w wyniku chorób nowotworowych; powikłania po leczeniu chorób nowotworowych; z wyłączeniem jednoczesnego zaopatrzenia w lp. 101
  • neurogenne i nieneurogenne nietrzymania moczu lub stolca (z wyłączeniem wysiłkowego nietrzymania moczu) i występowanie co najmniej jednego z następujących kryteriów:
    • głębokie upośledzenie umysłowe;
    • zespoły otępienne o różnej etiologii (w tym demencja);
    • wady wrodzone i choroby układu nerwowego (np. zespół Parkinsona, choroba Alzheimera, stwardnienie rozsiane);
    • trwałe uszkodzenie ośrodkowego układu nerwowego (np. udar mózgu);
    • wady wrodzone dolnych dróg moczowych będące przyczyną nietrzymania moczu, jatrogenne lub pourazowe uszkodzenie dróg moczowych będące przyczyną nietrzymania moczu (w tym stany pooperacyjne), jatrogenne lub pourazowe uszkodzenie układu pokarmowego będące przyczyną nietrzymania stolca; z wyłączeniem jednoczesnego zaopatrzenia w lp. 1

Samoistne nietrzymanie moczu nie uprawnia do otrzymania zlecenia na środki chłonne.

Zasady refundacji w naszym sklepie:

W jaki sposób uzyskać dofinansowanie na środki chłonne?

  1. Dofinansowanie przysługuje każdej osobie, która jest ubezpieczona (pracuje, jest na emeryturze lub rencie, jest zgłoszona jako członek rodziny) i spełnia kryteria uprawniające do uzyskania zlecenia na środki chłonne.
  2. Pacjent podczas wizyty lekarskiej lub konsultacji telefonicznej prosi o wystawienie zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Uprawnionymi do wystawienia zleceń są lekarze specjaliści oraz lekarz Podstawowej Opieki Zdrowotnej.
  3. Zlecenie jest natychmiast weryfikowane i potwierdzane przez NFZ drogą elektroniczną, dzięki temu wizyta pacjenta w oddziale NFZ nie jest już konieczna.
  4. Zamówienia refundacyjne przyjmujemy telefonicznie bądź mailowo. W celu zrealizowania zlecenia prosimy o przygotowanie: kodu dostępu/numeru zlecenia, numeru PESEL, danych do faktury oraz adresu dostawy. Potrzebna będzie również informacja jakie produkty chcą Państwo zamówić oraz ile opakowań, a także ile miesięcy ze zlecenia będą chcieli Państwo zrealizować.
  5. Zlecenia realizujemy minimum na miesiąc na ilość uzyskaną na zleceniu od lekarza lub na kilka miesięcy – maksymalnie pół roku. 
  6. W ramach zlecenia możecie Państwo wykupić pieluchomajtki, majtki chłonne, wkładki lub podkłady – to Państwo decydują, jakie produkty chcą Państwo zakupić i mogą je mieszać. Przy każdym kolejnym zamówieniu mogą Państwo wybrać inne produkty chłonne.
  7. Zamówienia na realizację wniosku z refundacją mogą Państwo składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
  8. Pacjent dokonujący zakupu może opłacić zamówienie na trzy sposoby: u kuriera, poprzez przelew tradycyjny lub poprzez zapłatę szybkim przelewem. W przypadku szybkiego przelewu płatność jest widoczna niemal od razu.
  9. Przesyłki są nadawane kurierem DPD bezpośrednio ze sklepu. Nie ma możliwości nadawania ich do paczkomatu z uwagi na to, że NFZ wymaga podania imienia i nazwiska oraz numeru pesel osoby odbierającej paczkę.
  10. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki – 7,99 zł – w przypadku, gdy kwota zamówienia przed odliczeniem wartości refundacji nie przekracza 200 zł. W sytuacji, gdy zamówienie wynosi powyżej 200zł, nie doliczamy kosztu wysyłki. 

Ile przysługuje sztuk środków chłonnych na refundację?

Standardowo, pacjent posiada możliwość wykupu z refundacją 90 sztuk środków chłonnych na jeden miesiąc. Lekarz ma możliwość wypisania zlecenia na okres od 1 miesiąca do 12 miesięcy. Jednorazowo można wykupić środki chłonne maksymalnie na sześć miesięcy. Wykupując zaopatrzenie w wyroby chłonne na dany okres, należy wybrać jednorazowo przepisany limit – nie można otwierać zlecenia więcej niż raz na dany okres. Wykupując zaopatrzenie w wyroby chłonne na dany okres, należy pamiętać, że zlecenie można otworzyć tylko raz na dany okres, a niewykorzystane sztuki przepadają (nie przechodzą na kolejny miesiąc). 

Istnieje możliwość przepisania przez lekarza większej ilości sztuk środków chłonny na miesiąc dla osób, które posiadają:

  • orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie o niezdolności do samodzielnej egzystencji
  • zaświadczenie lekarskie z ustawy „za życiem” dotyczącym zmian wad wrodzonych w okresie prenatalnym

Na podstawie wyżej wymienionych dokumentów lekarz wpisuje w zlecenie uprawnienie dodatkowe 47ZN i zwiększa ilość środków chłonnych przyznawanych miesięcznie pacjentowi na podstawie rzeczywistych potrzeb pacjenta.

PRZYKŁADY WYLICZANIA REFUNDACJI DLA POSZCZEGÓLNYCH LIMITÓW

NFZ ustala trzy limity finansowania (1 zł; 1,70 zł oraz 2,30zł) w zależności od poziomu chłonności danego produktu. Poniżej przedstawiamy przykładowe wyliczenia:

1,00 zł za sztukę x 80%, czyli 0,80 zł*
1,70 zł za sztukę x 80%, czyli 1,36 zł*
2,30 zł za sztukę x 80%, czyli 1,84 zł*

* Tyle wynosi dopłata przez NFZ do każdej sztuki środka chłonnego. W przypadku, kiedy cena 1 szt. produktu nie jest niższa niż limit dopłata przez pacjenta wzrasta.

Jeśli chcą Państwo zrealizować zlecenie lub macie Państwo dodatkowe pytania dotyczące tego, jak uzyskać zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne oraz jak przebiega jego realizacja w naszym sklepie, prosimy o kontakt:

507-457-365
798-358-099
refundacja@rmconsumer.pl

Regulamin sklepu

§ 1 Postanowienia ogólne

Sprzedaż środków chłonnych z refundacją NFZ prowadzi: 

TRI CONSUMER Sp. z o.o. Sp.k.

ul. Wiśniowa 29/1
62-052 Komorniki
NIP: 7773220747
Tel1: 507-457-365
Tel2: 798-358-099

E-mail: refundacja@rmconsumer.pl

Aby móc skorzystać z zakupu klient powinien posiadać aktywny numer telefonu, aktywne zlecenie na zaopatrzenie w środki chłonne, które zostanie pozytywnie zweryfikowane oraz opcjonalnie adres mailowy.

Regulamin skierowany jest do wszystkich klientów TRI Consumer Sp. z O.O. Sp. K.

Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, nie mniej wymagana w celu złożenia zamówienia.

Informacje znajdujące się w sklepie stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, kierowane przez TRI Consumer do klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

§ 2 Usługi świadczone przez TRI Consumer

  1. Realizacji zamówienia – wymagamy jedynie danych niezbędnych do świadczenia usług:
  • imię,
  • nazwisko,
  • numer telefonu
  • dane do wysyłki
  • kod zlecenia i numer PESEL pacjenta
  1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  2. Użytkownik może składać zamówienia na produkty od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Aby złożyć zamówienie klient musi:

2.1. Zadzwonić lub skontaktować się z nami poprzez e-mail. Podczas realizacji zamówienia użytkownik będzie poproszony o podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym płatności i wysyłki. 

2.2. Podczas dokonywania płatności zostanie przekierowany na stronę operatora płatności w celu finalizacji transakcji. Wysyłka produktu następuje do 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności.

2.3. W przypadku wysyłki pobraniowej wcześniejszy krok zostanie pominięty.

2.4. Przez złożenie zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży między klientem a TRI Consumer Sp. z O.O. Sp. K.

2.5. Nasza obsługa każdorazowo weryfikuje wnioski na zaopatrzenie w wyroby medyczne.

  1. Kontakt użytkownika ze sklepem może odbywać się przy pomocy jednej z 2 metod: mailowo – refundacja@rmconsumer.pl oraz pod numerami telefonów – 507-457-365, 798-358-099

§ 3 Sposoby i terminy płatności

  1. Operatorem płatności jest Tpay, oferujemy następujące formy płatności:
  • płatności z góry poprzez linka operatora płatności;
  • płatność pobraniowa kurier DPD;
  • przelew tradycyjny;
  • płatność przy odbiorze w terminalu operatora ELAVON.
  1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów, a zwrot środków następuje tą samą drogą co płatność, chyba że sklep i kupujący zdecydują inaczej.
  2. Zamówienia z płatności z góry muszą zostać opłacone w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, w przeciwnym razie zostają anulowane. Anulowanie może również nastąpić przez samego użytkownika, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy. Wyjątkiem jest koniec miesiąca, którego dotyczy realizacja wniosku. W tym przypadku, aby zamówienie zostało zrealizowane, płatność musi nastąpić co najmniej 2 dni przed końcem miesiąca.

§ 4 Koszty, sposoby i terminy dostawy

  1. Realizujemy tylko zamówienia z dostawą na terenie Polski.
  2. Realizujemy tylko kurierem DPD ze względu na wymogi NFZ dotyczące refundacji.
  3. Zamówienia dokonane do godziny 13 z reguły wysyłamy w tym samym dniu, a najpóźniej 24 godziny od zaksięgowania płatności. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie powstałe przez przewoźnika.

§ 5 Dane Osobowe

  1. Administratorem danych osobowych podanych przez Użytkownika w Serwisie w związku z korzystaniem z Usług jest: 

TRI CONSUMER Sp. z o.o. Sp.k.

ul. Wiśniowa 29/1
62-052 Komorniki
NIP: 7773220747
Tel1: 507-457-365
Tel2: 798-358-099

E-mail: refundacja@rmconsumer.pl

  1. TRI Consumer wykorzystuje dane osobowe na potrzeby działalności opisanej w niniejszym regulaminie.
  2. Podanie danych osobowych przez klientów sklepu jest dobrowolne, jednak konieczne dla realizacji wskazanych w Regulaminie celów.
  3. Dane osobowe klientów sklepu są przetwarzane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia z dnia 18 lipca 2002 r.

§ 6 Warunki korzystania ze sklepu

Każdy użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z prawem, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Łamanie tych zasad może skutkować usunięciem konta.

§ 7 Reklamacje

Sklep powinien zostać niezwłocznie poinformowany przez klienta o nieprawidłowości dotyczącej zakupionego produktu.

Sklep natomiast ma w swoim obowiązku dostarczyć produkt wolny od wad. W przypadku stwierdzenia niezgodności, klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamację można złożyć, gdy produkty są:

a) niekompletne, uszkodzone, nie nadające się do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem,

b) pozbawione właściwości, które produkty powinny mieć ze względu na ich przeznaczenie lub wynikające z okoliczności,

c) niemające właściwości, o ile opis Produktu zawierał taką informację,

d) nienadające się do użytku wskazanego przez sklep.

Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu przechodzi na klienta w chwili jego wydania. Za wydanie produktu uznaje się jego powierzenie przez sklep przewoźnikowi.

Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres TRI Consumer, ul. Wiśniowa 29/1 62-052 Komorniki lub mailowo na adres refundacja@rmconsumer.pl

Składając reklamację użytkownik zobowiązany jest określić:

a) dane kontaktowe – imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu

b) termin dostawy produktu

c) określenie nieprawidłowości w produkcie oraz okoliczności jej stwierdzenia

d) określenie żądania reklamacyjnego

e) numer konta bankowego użytkownika

Termin rozpatrzenia reklamacji przez sklep TRI Consumer wynosi 14 dni roboczych.

Odpowiedź z decyzją zostanie wysłana na dane kontaktowe użytkownika wpisane we wniosku reklamacyjnym.

W sytuacji, gdy wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, sklep TRI Consumer podejmie odpowiednie kroki:

a) w pierwszej kolejności wymieni reklamowany Produkt lub usunie wadę, chyba że jest to niemożliwe lub wymaga poniesienia nadmiernych kosztów,

b) w razie braku części zamówienia, uzupełni je o wysyłkę brakujących pozycji,

c) w przypadku, gdy punkty a i b nie są możliwe lub są utrudnione, sklep TRI Consumer poinformuje o tym klienta i poprosi o odesłanie produktów, następnie po ich otrzymaniu zwróci użytkownikowi koszt zakupu produktów.

Prawo do reklamacji przysługuje przez dwa lata od momentu otrzymania produktów.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym artykule reklamacje składane przez Konsumentów, a dotyczące niezgodności Produktów z Zamówieniem, rozpatrywane są w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

§ 8 Polityka zwrotów

Każdemu konsumentowi, który zawiera umowę na odległość, przysługuje możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny. Nie dotyczy to produktów zakupionych na refundację NFZ. Zakup na refundację, podobnie jak recepta zrealizowana w aptece, nie może zostać zwrócony, dlatego prosimy o dokładne przemyślenie zakupów.

Klient może złożyć oświadczenie w formie pisemnej na adres ul. Wiśniowa 29/1 62-052 Komorniki lub na adres mailowy refundacja@rmconsumer.pl.

W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą.

TRI Consumer zobowiązuje się niezwłocznie, nie później niż do 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu, zwrócić pełną kwotę z zawartej umowy łącznie z najtańszym, oferowanym kosztem dostawy. Nie dotyczy to produktów realizowanych z refundacją.

Zwrot płatności odbywa się przy użyciu tej samej metody, którą nastąpiła zapłata za towar, chyba że konsument i sklep wspólnie ustalą inaczej.

Zwrot produktu przez kupującego odbywa się na adres ul. Wiśniowa 29/1 62-052 Komorniki, najpóźniej w 14 dni od potwierdzenia przez sklep przyjęcia oświadczenia.

Zwrócony produkt nie może nosić na sobie śladów użytkowania. W przypadku produktów jednorazowych, opakowanie producenta nie może zostać otwarte.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy zamówione produkty zostały zamówione specjalnie dla klienta.

Klient nie ma możliwości zrezygnowania z umowy zawartej na odległość w następujących przypadkach:

  • Jeśli nabyte produkty nie są gotowymi wyrobami, lecz zostały wyprodukowane zgodnie z określonymi specyfikacjami Klienta lub mają na celu zaspokojenie jego indywidualnych potrzeb (zgodnie z artykułem 38 pkt 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta). Taka informacja o niemożliwości odstąpienia od umowy i zwrotu towaru ze wskazanych przyczyn zawsze jest zawarta w opisie produktu podczas składania zamówienia.
  • Jeśli nabyte produkty są dostarczone w opakowaniach zapieczętowanych i po otwarciu opakowania nie można ich już zwrócić ze względów zdrowotnych lub higienicznych (zgodnie z artykułem 38 pkt 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta). Ta zasada obowiązuje tylko w przypadku, gdy opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Konsument nie posiada prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży w odniesieniu do wyrobów medycznych, zgodnie z definicją z Ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2010.107.679 z późniejszymi zmianami), ze względu na ochronę zdrowia i higienę. Jest to stosowane w przypadku, gdy towar został wyjęty z opakowania i przymierzony przez Klienta.

§ 9 Postanowienia końcowe. 

  1. Regulamin jest cały czas dostępny w podstronie witryny rmconsumer.pl, TRI Consumer zastrzega sobie prawo do edycji treści regulaminu bez zmian merytorycznych. W przypadku zmian merytorycznych przez 14 dni od momentu wprowadzenia zmian, informacja o nich będzie wyświetlana na głównej stronie serwisu, a użytkownicy mają prawo zaprzestać korzystania z usług sklepu.
  2. Informacje handlowe zawarte w sklepie TRI Consumer nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń wobec sklepu TRI Consumer.

Sklep TRI Consumer świadczy usługi z należytą starannością oraz zgodnie z posiadaną wiedzą i możliwościami technicznymi. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za:

a) dane niepoprawnie wprowadzone lub podane przez klienta

b) błędy powstałe w wyniku zamawiania przez osoby trzecie

c) szkody powstałe w następstwie przerwy lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu, zaistniałych z przyczyn od niego niezależnych.

  1. Sklep TRI Consumer zastrzega sobie prawo do:

a) sporadycznych przerw w możliwości składania zamówień bez podania przyczyny;

b) zmiany funkcjonalności, możliwości sklepu, zwłaszcza wywołanych zmianami w zasadach refundacji przez NFZ;

d) do zaprzestania świadczenia Usług, jeżeli Klient w sposób rażący lub uporczywy:

– dopuszcza się działań, które mogą utrudniać lub destabilizować pracę Sklepu;

– narusza prawnie chronione interesy sklepu TRI Consumer,

– nie stosuje się do założeń regulaminu,

– wykorzystuje sklep, aby promować swoje interesy.

  1. Treści, zdjęcia i materiały udostępniane przez Sklep są chronione prawami autorskimi.

Jeżeli pojawią się sprawy nieuregulowane tym regulaminem, zastosowanie mają wówczas przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.

Polityka prywatności

Administratorem danych osobowych jest

TRI CONSUMER Sp. z o.o. Sp.k.

ul. Wiśniowa 29/1
62-052 Komorniki
NIP: 7773220747
Tel1: 507-457-365
Tel2: 798-358-099

E-mail: refundacja@rmconsumer.pl

Dane osobowe i prywatność:

Aby móc korzystać z usług świadczonych przez sklep TRI Consumer zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych, które będziemy przetwarzać w celu realizacji poniższych celów.

W zależności od danej zgody, może to być:

  • Świadczenie usług
  • Realizowanie zamówień
  • Marketing

Twoje dane przetwarzamy z konieczności i na podstawie:

  1. Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  2. Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  3. Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  4. Umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  5. Nasz prawnie uzasadniony interes, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  6. Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celach marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  7. Realizacja wniosków NFZ

Podanie danych jest dobrowolne, ale może okazać się niezbędne np. w celu zrealizowania zamówienia w sklepie.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać w każdej chwili wycofana.

Profilowanie

Niektóre elementy strony korzystają z mechaniki profilowania, tak aby dopasować oferty, czy podpowiadane produkty do profilu użytkownika.

Okres przetwarzania danych osobowych

Dane użytkowników przechowujemy do momentu:

  • wygaśnięcia obowiązku prawnego, jeżeli na nas ciąży
  • zakończenia okresu, w którym sklep i użytkownik mogą wymagać od siebie roszczeń
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych

Cofnięcie zgody nie powoduje zaprzestania przechowywania danych osobowych wymaganych do realizacji wcześniejszych podpunktów.

Bezpieczeństwo danych osobowych

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe pozostały bezpieczne oraz używamy szyfrowanego połączenia SSL.

Uprawnienia klientów

  • dostęp do swoich danych osobowych
  • możliwość poprawienia danych osobowych
  • możliwość usunięcia danych osobowych
  • możliwość ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

Jeżeli użytkownik chce skorzystać z przysługujących mu praw, proszony jest o skontaktowanie się z nami mailowo pod adresem refundacja@rmconsumer.pl

Cookies (tzw. Ciasteczka)

Pliki cookies zapisują się w pamięci urządzenia użytkownika i służą do poprawnego działania niektórych funkcji sklepu. Pliki te nie wymuszają zmian w ustawieniach urządzeń.

Pliki cookies w każdej chwili mogą zostać zablokowane lub usunięte za pośrednictwem z przeglądarki internetowej.

W naszym sklepie pliki cookies wykorzystywane są w celu zapamiętania informacji z sesji użytkownika, w celach statystycznych i marketingowych oraz do udostępnienia części funkcji sklepu.

W zależności od przeglądarki, ustawienia cookies mogą się różnić. Jeżeli użytkownik chce na własną rękę zarządzać ustawieniami przeglądarki, może skorzystać z pomocy lub samouczków przygotowanych przez dewelopera przeglądarki.

Cookies włączone w ustawieniach przeglądarki oznaczają zgodę na ich używanie.

Podmioty zewnętrzne

W celu realizacji funkcji sklepu internetowego istnieje potrzeba przekazania niektórych danych osobowych podmiotom trzecim takim jak:

  1. Firmy kurierskie realizuje dostawę zakupionych towarów
  2. Biuro księgowe
  3. Operator płatności
  4. Firma, która buduje, aktualizuje i pozycjonuje sklep
  5. Dostawcy oprogramowania, którego używamy do obsługi sklepu i zamówień
  6. Podmioty świadczące usługi marketingowe, w tym newsletter
  7. NFZ

Kontakt w sprawach danych osobowych

W sprawach danych osobowych zapraszamy do kontaktu pod adresem refundacja@rmconsumer.pl

RM_Consumer_Medical_Devices


Kontakt


Zadzwoń

(+48) 61 610 22 59


Odwiedź nas

ul. Wiśniowa 29/1, 62-052 Komorniki


Napisz

info@rmconsumer.pl



Social media




Kontakt


Zadzwoń

(+48) 61 610 22 59


Odwiedź nas

ul. Wiśniowa 29/1, 62-052 Komorniki


Napisz

info@rmconsumer.pl



Social media






Copyright by TRI Consumer Sp. z o.o. Sp.K. All rights reserved. Designed by Anzo



Copyright by TRI Consumer Sp. z o.o. Sp.K. All rights reserved. Designed by Anzo